Windtrip: Viatge a Tarifa (2 de 3)

Tornem a la carretera, és dimarts i comença a fer-se fosc. Som al parc natural de Calblanque i la nostra intenció és dormir a Tarifa, així que ens queda un llarg camí per davant. Sense pensar-ho dues vegades pujem tot a la furgoneta i fem carretera rumb a Tarifa.

pernoctar en Valdevaqueros

Sobre les dues de la matinada arribem a Tarifa. Probem sort a la platja dels Lances, a veure si trobem un bon descampat. Després d’una estona i sense haver trobat lloc seguim cap a Valdevaqueros. Tenim el pressentiment que hi trobarem una esplanada millor. I així és, després de donar unes quantes voltes per l’esplanada decidim plantar les tendes a sotavent d’unes casetes i, cansats, ens posem a dormir.

vaca

Esperàvem recuperar forces al matí, però des de primera hora comencen a sonar vedells i bramuls. En treure el cap al·lucinem al trobar-nos enmig de la pastura d’un ramat de vaques. Millor encara és la sorpresa en veure que el lloc que vam escollir a les fosques està just a primera línia de platja i que les vistes són espectaculars.

la charca de Valdevaqueros

Sense donar-nos temps a recollir la tenda ens sorprenen els forestals, resulta que hem plantat enmig del que sembla ser un parc natural. Així que no ens queda més remei que explicar que la nostra idea era solament pernoctar, recollir tot ràpid i marxar de seguida a buscar un altre lloc on esmorzar. Així descobrim el poble de Tarifa, després d’esmorzar i de visitar als nostres amics de B3 Watersports, anem ràpid a buscar on navegar ja que tenim un mono que no podem més.

Kitesurf en Tarifa

Per navegar el primer dia a Tarifa optem per l’opció fàcil: la platja dels Lances, just a l’alçada de Le Club 7. Les condicions del dia no semblen molt fortes així que decidim muntar veles de 5 metres i mig cap amunt i comencem a navegar per l’atlàntic amb Àfrica de fons, quines ganes que en teníem.

kitesurfing en los Lances, Tarifa

Després de portar unes hores planejant seguim sorpresos, un de nosaltres està encantat, però la resta no del tot. On estan els windsurf de Tarifa? Portem quatre hores a l’aigua i només n’hem vist tres, en canvi hi ha kites per tot arreu. Caldrà investigar, però ho deixarem per un altre dia, aprofitant aquest per navegar fins a l’últim raig de sol.