CASALS D’ESTIU 22: Multiesport, Vela i Surfriders

Un any més, el CV Platja Llarga amb la col·laboració de la Diputació i Ajuntament de Tarragona brinden als infants i joves de la ciutat una nova gran oportunitat per gaudir de l’estiu.

Us presentem les 3 modalitats de casals que aquesta edició aportaran moltes novetats per gaudir i aprendre al màxim a la LLarga: Multiesport (6-12 anys), Vela (8-14 anys) i Sufriders (12-16 anys).

Podeu descargar-vos el tríptic informatiu en aquest enllaç: https://drive.google.com/…/18F6XgAY3MLwHFqIeTip…/view…Per fer la preinscripció, es imprescindible emplenar una sol·licitud per cada participant via formulari amb la documentació annexa emplenada i signada. Podeu fer-ho en aquest enllaç:https://docs.google.com/…/1FAIpQLScRIuEnGul…/viewform…Us hi esperem!

Aquesta imatge té l'atribut alt buit; el seu nom és a3poster2022-724x1024.png